dilluns, 22 de setembre del 2008

Pic del Martell. "Chumy Chúmez"/ "Bolero de Ràquel" (V+). 110m

Tenim la tarda lliure, el Palau i jo ens proposem de fer alguna via… ha de ser per aquí a prop… així doncs, anem al Pic del Martell a fer algo.

4 setembre 2008


Ver mapa más grande
http://usuarios.lycos.es/mauriweb/ZONA4.htm

La via que volem fer és la “Chumy Chúmez”, que empalmarem amb “El Bolero de Raquel”.

Per arribar-hi deixem el cotxe al pàrking de la zona d’esportiva de penya ginesta i seguim un corriol que puja per després baixar resseguint la paret del Pic del Martell. Aquesta vall és molt maca i sembla que estiguis en un altre lloc. Moltes vies tenen el nom escrit al peu. La Chumy, no és cap excepció.

Ens disfressem i començo a pujar.

"Chumy Chúmez"/ "Bolero de Ràquel" (V+). 110m

Llarg 1 (IV+): Obro jo, no té cap complicació, és una escaleta. La roca calcària és molt bona. Està molt ben assegurada.

Llarg 2 (V+): Obro jo. Empalmem amb el “Bolero de Raquel”. Sortim per una placa fineta que ens fa tremolar una mica. Lo just com per arribar a un tros de sostre. Hi ha reunió, però segueixo endavant. Mala opció pq la corda em tiba força. Arribo a la reunió, amb una repissa molt còmode.

Llarg 3 (V): Obro jo. És facileta, però no hi ha gaires seguros. El V es concentra en un sol pas que supera un petit sostre. És una tirada força llarga (gairebé acabem la corda de 60m), i zigzagueja una mica, així que arribo a la reunió arrossegant la corda de la fricció que fa.

Ja estem al cim!!! Quines vistes més guapes, amb tot el delta del Llobregat emmarcat per penya-segats blancs davant nostre i tot de margallons al voltant. Per baixar, seguim un camí precari que supera un rascler i que ens du al mateix camí per on em pujat….

Ens em guanyat la cervesa de la tarda!!